Kablosuz Ağ Simgesi Sorunu ve Çözüm Yöntemi

Oh be! Aylardır çözümünü aradığım problemi sonunda kendi yöntemlerim ile çözdüm. Eğer sizde de kablosuz ağ sinyal simgesi kaybolduysa ve bu yazıyı okuyorsanız çok ama çok şanslısınız. Zira hiçbir internet sitesinde bunun çözümü yok!

Sorun tam olarak şudur :
İnternete kablosuz ağınız ile sorunsuz bağlanabiliyorsunuz fakat; buna rağmen sağ alt köşedeki internet simgesi kısmında kablosuz ağ simgesi değil de kablolu ağ simgesi ve üzerinde çarpı işareti simgesinin gözükmesi sorunu.

Bakınız şu ekran görüntüsündeki gibi :



Çözüm yolu oldukça basit arkadaşlar. Basit ama hiçkimsenin aklına gelmeyecek türden bir çözüm. İstediğiniz kadar sürücünüzü kaldırıp tekrar yükleyin. Hatta bir çoğunuzun bile aklına gelmeyecek türden yöntemler denedim. Forumlarda aramalar yaptım, konular açtım, yabancı forumları aradım fakat hiçbir yerde çözümü yoktu.

Yapmanız gerekenleri ayrıntılı bir şekilde ve adım adım anlatacağım...

İlk önce şunu bilmeniz gerekir ki... Kesinlikle ama kesinlikle "wifi driver"ınızı yani Türkçe ile wifi sürücünüzü bilgisayarınızdan kaldırmayınız.

1 ) Üstteki ekran görüntüsünde de görüldüğü üzer, bozuk olan ağ simgesine tıklayın ve sonrasında " Ağ Paylaşım Merkezi'ni aç " yazan kısma tıklayın.

2 ) Açılan pencereden, sol üst taraftan " Bağdaştırıcı ayarlarını değiştirin " kısmına tıklayın.

3 ) Kablosuz ağınıza sağ tıklayıp " Özellikler " yapın.

4 ) Yapılandır butonuna tıklayın.

5 ) En üstteki sekmelerden " Sürücü " yazan sekmeye tıklayın.

6 ) En alttaki " Kaldır " butonuna tıklayın.

7 ) Son olarak, bu adım çok çok önemli.


 " Bu aygıtın sürücü yazılımını sil " kutucuğunu boş bırakarak " Tamam " butonuna tıklayın.

8 ) Bilgisayarınızı yeniden başlatın ve kablosuz ağ simge sorununuz kendiliğinden çözülecektir. :)

Konu ile ilgili yazacaklarım bu kadar. Konu ile ilgili soru ve yorumlarınızı aşağıdaki yorum formuna bırakabilirsiniz.