aöf uzun uzun okumadan ders çalışma yöntemleri

Merhaba arkadaşlar aöf'de okuyanlar bilirler kitaplar uzun uzun gereksiz çok şey yazar. Biz bu gereksiz şeyleri okumadan nasıl sınavda iyi not alabiliriz?

Şimdi bunu anlatıcam benim yaptığım araştırmalar ve edindiğim deneyimler sonucunda şu sonuçlara ulaştım.

1) Önce ben çalışamıyorum veya zamanım yok diyorsanız hepten kapıp koyvermeyin kitabı açın ünitelerin sonlarındaki özetlere ve sorulara bakın. Neden? şu yüzden o arkadaki sorulardan sınavda ortalama 4-5 tane soru çıkıyor sadece şıkların yerleri farklı olabiliyor bazılarında.

2) Dediğim gibi o gereksiz yerleri baştan sona okumayın şöyle hızlı bişekilde göz gezdirin önemli yer buldugunuz zaman işaretleyin. Daha sonra ünitedeki bütün önemli yerleri 1 defa daha gözden geçirin.

3) Aöf'de şöyle bir yöntem var arkadaşlar 20 soru var toplamda ve toplam 5 tane şık var şık başına kaç soru düşer 4. Bu 20 soruda doğru şıklar şöyledir toplamda 4 şık a 4 şık b 4 şık c 4 şık d ve 4 şık e'dir. Yani diyelimki siz 6 tane a'şıkkı işaretlediniz ve bu 6 tane a şıkkı kesinlikle doğru dediniz ama yanıldınız hayır değil 2 tane yanlış a şıkkı var.Bu yöntemi nasıl kullanabilirsiniz şöyle bütün soruları çözün ve doğruluğundan emin olduğunuz sorulara bakın şık dağılımına bakın diyelimki 2 tane b işaretlemişsiniz yani bu demek oluyorki 2 sorunuz yanlış çünkü 4 tane b olması olması gerek diğe sorulara bakıp o 2 tane b şıkkını bulmaya çalışın.

4) İnternetten ders özetlerine bakmanızı tavsiye etmiyorum kitapla anlatımları farklı.

5) Ek olarak yardımcı kitap kullanabilirmiyim derseniz kullanabilirsiniz ama tavsiye etmem o ek kitaba çalışacak zamanınız varsa zaten oturun normal aöf'nin verdiği kitaba çalışın daha verimli olur. Yine araştırmalarım sonucu ek yardımcı kitaplar hakkında bilgilerim şöyle murat yayınlarının kitabı basit özet veriyor bende almıştım 1 kere çok soru var tamamen soru üzerine bir kitap yani 2 sayfa özet varsa 150 tane soru var ben sevmedim onu belkide derslerim yüzünden sonuçta hepimiz farklı bölümlerde farklı dersler görüyoruz.

Herhangi bir sorusu sorunu önerisi görüşü olan arkadaşlar yorum bölümüne yazabilirler.