Blogger'de Yorumlarınızın Yanına "Admin" İbaresi Eklemek

Sitedeki yorumlar kısmını farkettiyseniz, ben yorum yaptıktan sonra adımın hemen hizasında "Admin" yazdığını farketmişsinizdir. Bu hem sitenize daha profesyonel bir görüntü kazandıracaktır hem de sizinle aynı adı kullanan başka bir kullanıcı yorum yaptığında, diğer ziyaretçiler, kimin sitenin yöneticisi olduğunu daha iyi kavrayabilirler.

Daha önce bunu nasıl yaptığımı soranlar oldu. Belki bilenleriniz vardır, kullandığım yorum formunun şablonuna ait kodlar, internet üzerindeki bazı sitelerde var.  Ben de bu yorum formu üzerinde yaptığım oynamalar sonucunda, yorum formuna "Admin" ibaresini ekledim ek olarak.

Sitemde yazı kopyalama yasağı olduğu için kodu direkt olarak buradan paylaşamıyorum. Paylaşsam da çoğu kişi kopyalayamıyor zaten. Bu nedenle buraya tıklayarak kodu bilgisayarınıza indirebilirsiniz.


2 farklı kod düzenledim. Eğer üstteki kod blogger sitenizde düzgün gözükmediyse buraya tıklayarak alternatif kodu indirebilirsiniz, blogger sitenizde deneyebilirsiniz. Ufak tefek farklar dışında her iki kod da aynıdır.

Metin belgesi içerisindeki kodu kopyalayıp, blogger şablonunuzda
</body> 
ifadesinden hemen önce eklemeniz yeterli olacaktır. Hepsi bu kadar!

Ayrıca.. Eğer isteyen olursa...
Kod içerisindeki  "Admin" ibaresini değiştirip kafanıza göre daha başka şeyler eklemek isterseniz, kod içerisinde bulunan şu linki : (http://i.hizliresim.com/P3WPYN.jpg) değiştirmeniz yeterli olacaktır.